تجارت الکترونیک و کسب درآمد آنلاین

کسب درآمد از اینترنت به روشهای مطمئن

تجارت الکترونیک و کسب درآمد آنلاین

کسب درآمد از اینترنت به روشهای مطمئن

این سایت در برگیرنده نکات و روشهای کسب درآمد از اینترنت و آموزش های مفید اینترنتی می باشد .
با کسب درآمد بصورت آنلاین و روشهای متنوع آشنا شوید .

معنای جذابیت و گیرایی

وقتی جان اف. کندی(John F.Kenedy)(سی و پنجمین رئیس جمهور آمریکا) لبخند می زد ، حتی می توانست پرندهای را مجذوب خود کند که روی درختی در ناحیه ای دور دست نشسته بود .

جان سیمور(John seymour)

به توصیف زیر درباره ی جذابیت و گیرایی توجه کنید . این توصیف را کسی بیان کرده است که قبل از رویارو شدن با این رویداد چنین موضوعی را ممکن نمی دانست و حتی در برابر تأثیر آن مقاومت می کرد :

.... او در دیدارش با همه ی انسان ها توجه کامل داشتن به لحظه ی حال را نشان می داد.... او ازخود گرما ساطع می کرد و به نظر می رسید که به معنای واقعی به شما علاقه دارد. هرگز نگران این موضوع نبود که آیا شما به او علاقه دارید یا ندارید.

درست نمی دانم که این ویژگی تا چه اندازه موروثی و تا چه اندازه اکتسابی است . فقط می دانم که درآن دیدار کوتاه مدت جذب انسانی شدم که با او موافق نبودم و حتی ذره ای هم به او علاقه نداشتم .

این جمله ها را یک سخن ران باتجربه  به نام مارک سن بورن (Mark sanborn) بیان کرده است .

وقتی به جذابیت و گیرایی اشاره می کنیم؛ فقط موضوعی همچون آداب غذا خوردن ، چهره ی زیبا داشتن یا خوش لباس بودن را در نظر نداریم بلکه از موضوعی بسیار ژرف تر سخن به میان می آوریم . جذابیت واقعی از زیبایی ظاهری فراتر می رود . جذابیت و گیرایی نوعی توانایی محسوب می شود . انسانهایی که این توانایی را دارند ، از آن برای ایجاد روابطی فوق العاده استفاده می کنند؛ به گونه ای که دیگران در حضور این افراد احساس می کنند انسانهایی استثنایی هستند. جذابیت و گیرایی ویژگی دلنشینی است که سبب می شود ما با قدرت ، عاطفه و تا حدی به طور غریزی به آن واکنش نشان دهیم .

آیا جذابیت و گیرایی امری طبیعی است یا اکتسابی ؟

شاید با خودتان بگویید: "اما انسان باید با جذابیت ذاتی به دنیا بیاید؛ در غیر این صورت، انسانی بد شانس است." ما نیزعادت داشتیم این گونه بیندیشیم، اما، در طی سالهای بسیاری که درباره ی هنر و مهارت ارتباط شخصی پژوهش کرده ایم و آموزش داده ایم، با نمونه هایی مواجه شده ایم که مغایر با این عقیده بودند.

تردیدی نیست که بعضی از انسان ها  به طور طبیعی و ذاتی جذاب هستند و این ویژگی برای آنها امتیاز محسوب می شود. اما جذابیت و گیرایی ویژگی اسرارآمیزی نیست که در ژن های خود به دنبال آن بگردیم. جذابیت و گیرایی پیامد به کارگیری یک سری مهارت های ویژه است. بیشتر ما درباره ی این مهارت ها اطلاعاتی اندک داریم یا در کل اطلاعاتی در این باره نداریم. بنابراین ، می توان این مهارت ها را آموخت .

در ادامه ی مطلب یاد می گیرید که چگونه انسانی دوست داشتنی باشید و در رویارویی با مردم ، همچون مغناطیسی نیرومند، آن ها را جذب خود کنید و بر آن ها تأثیر بگذارید.

 

ادامه دارد .....

برگرفته از کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم ؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی