تجارت الکترونیک و کسب درآمد آنلاین

کسب درآمد از اینترنت به روشهای مطمئن

تجارت الکترونیک و کسب درآمد آنلاین

کسب درآمد از اینترنت به روشهای مطمئن

این سایت در برگیرنده نکات و روشهای کسب درآمد از اینترنت و آموزش های مفید اینترنتی می باشد .
با کسب درآمد بصورت آنلاین و روشهای متنوع آشنا شوید .

گفتار(1)

تعریف قانون و جذب

در زندگی هما چیزهایی را به سوی خود جذب می کنم که انرژی و حواس و توجهم را به آن معطوف می کنم ؛ چه آن را بخواهم ، چه نخواهم .

 

علم قانون جذب

زیربنایی فیزیولوژیکی برای تفکر مثبت و تأثیر آن در خلق قانون جذب وجود دارد . شاید از کلاسهای علوم دوران دبیرستانت در خاطرت مانده باشد که انواع و اقسام انرژی وجود دارد ؛ انرژی اتمی ، حرارتی ، مولد برق ، جنبشی ، پتانسیل .


انرژی هرگز از بین نمی رود .

همچنین شاید اگر یادت مانده باشد که هر ماده ای از اتم ساخته شده و هر اتم هسته ای دارد (شامل پروتون ونوترون) که الکترونها به دور آن میچرخند .

الکترونهای موجود در اتم همیشه در سطوح انرژی مشخص و یا در مداری به دور هسته می چرخند که موید پایداری و مقاومت اتم هستند . ممکن است الکترونها ملزم شوند از طریق افزایش انرژی به مدارهای بالاتر بروند و یا شاید در مداری پایین تر قرار گیرند و انرژی از دست بدهند . وقتی پای ارتعاش وسط می آید، اگر اتمها با هم همسو شوند ، نیروی جنبشی ایجاد می کنند و همه در یک مسیر و یک جهت ، که به طریقی فلزات هم همین طور هستند و در اثر همسو شدن ملکولهایشان در یک جهت مغناطیسی می شوند . ایجاد قطبهای مثبت و منفی در طبیعت و علم واقعیت دارد . همین بس که گفته شود علم نشان داده است که اگر در زمینه ای قوانین فیزیکی قابل مشاهده و سنجش پذیری وجود دارد ، به احتمال زیاد قوانینی مشابه در زمینه های دیگر هم وجود دارد ، حتی اگر نتوان آنها را در این برهه از زمان سنجید .

بنابراین همان طور که میبینی ، قانون جذب واژه ای تجملی یا سحر و جادوی عصر جدید نیست ، بلکه قانون طبیعت است که تک تک اتمهای بدن تو بطور مداوم واکنش نشان می دهد ، چه متوجه باشی ، چه نه .

وقتی نوبت به انرژی خودت برسد ، ارتعاشات تو (خلق و خو یا احساساتت) یا مثبت است یا منفی .

در مورد این جمله فکر کن : "او امواج خوبی از خودش ساطع می کند." هر انسانی امواج خوب یا بد دارد. در واقع، ما دائم در حال ارتعاش هستیم. اگر تو ذوق زده ، خرسند، قدردان ، شاکر یا مفتخرباشی، امواج مثبت بیرون میدهی . و اگر عصبانی ، غمگین ، ناامید و سرخورده باشی و احساس بیهودگی، بدبیاری یا شکست خوردگی کنی، امواج منفی از خودت بیرون میدهی .

ارتعاشات (احساسات)

مثبت

منفی

لذت

عشق

ذوق و شوق

وفور

فخر و غرور

راحتی

اعتماد به نفس

مهر و محبت

ناامیدی

تنهایی

بیهودگی

غصه

سردرگمی

فشار عصبی

خشم

رنجش

 

بسیار مهم است که با ارتعاشات خود در تماس و از آن آگاه باشی ، چون آنچه را از خودت ساطع می کنی ، قانون جذب بیشتر از همان را به تو بر می گرداند .

پایان گفتار اول ، نوشته شده توسط محمدرضامحمدی ، برگرفته از کتاب قانون جذب

ادامه دارد .....


تبلیغ شما در این مکان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی