تجارت الکترونیک و کسب درآمد آنلاین

کسب درآمد از اینترنت به روشهای مطمئن

تجارت الکترونیک و کسب درآمد آنلاین

کسب درآمد از اینترنت به روشهای مطمئن

این سایت در برگیرنده نکات و روشهای کسب درآمد از اینترنت و آموزش های مفید اینترنتی می باشد .
با کسب درآمد بصورت آنلاین و روشهای متنوع آشنا شوید .

چگونه شخصیتی دوست داشتنی و جذاب داشته باشیم ؟  

برای به اوج رسیدن باید جذابیت داشته باشید . این ویژگی از همه چیز و هیچ چیز به وجود می آید . اراده ی راسخ ، حالت چهره ، شیوه ی راه رفتن ، تناسب اندام ، آهنگ صدا ، حرکت اندام های مختلف و جذابیت داشتن تنها به معنی خوش تیپ بودن نیست . برای جذابیت داشتن فقط باید دلنشین باشیم .

سارا برنارد (sarah bernhardt): هنرپیشه ی فرانسوی (1923- 1844)

نیک باکس


توانایی شما برای ارتباط موثر برقرار کردن با دیگران هشتادوپنج درصد موفقیت تان را در زندگی شغلی و شخصی تعیین خواهد کرد . « هوش اجتماعی » یا توانایی ارتباط برقرار کردن ، گفت و گوکردن ، مذاکره کردن و متقاعد کردن دیگران ، ارزشمندترین و پربازده ترین نوع هوشمندی محسوب می شود . چنین هوشی را می توان پرورش داد .

با نفوذترین و دلنشین ترین انسانهای روزگار ما از یکسری مهارت ها و شیوه های ارتباطی استفاده می کنند . شما نیز با به کارگیری این مهارت ها و شیوه ها می توانید یاد بگیرید انسانی خونگرم ، دوست داشتنی ، صمیمی و جذاب باشید .

رازهای موفقیت انسانها در زمینه ی ارتباط ، به معنای واقعی ، راز محسوب نمی شوند . این رازها ، درحقیقت ، شیوه هایی اثباط شده و مسلم برای ارتباط برقرارکردن با دیگران هستند . استفاده از این شیوه ها سبب می شود دیگران با شما ارتباطی موثر برقرار کنند و آماده ی پذیرش پیامتان باشند . در نتیجه آنها مشتاقانه تر از شما تأثیر می پذیرند؛ برای خرید کردن به شما مراجعه می کنند؛ با شما روابط شخصی و شغلی برقرار می کنند و اندیشه هایی مثبت را درباره ی شما در سر می پرورانند .

توانایی شما برای این که انسانی جذاب ، دوست داشتنی و خون گرم باشید، درمقایسه با سایر ویژگی ها، درهای بسیاری را به روی شما خواهد گشود. هر چه دیگران بیشتر دوستتان داشته باشند و شما را انسانی خونگرم تصور کنند ؛ بیشتر می خواهند که شما را ببینند، به سخنان تان گوش کنند، در حضورتان باشند و شما را به خانه یا محل کارشان دعوت کنند .

ارزشمندترین سرمایه ی موجود در جهان طلا یا الماس نیست بلکه جذابیت انسان ها ارزشمندترین سرمایه آن ها محسوب می شود.

اعتبار شما ارزشمندترین سرمایه ی شخصی و حرفه ای شما خواهد بود. اعتبارتان به این موضوع مربوط می شود که مردم پشت سرتان درباره ی شما چگونه می اندیشند و چه می گویند . اعتبارتان به کل تأثیراتی مربوط می شود که با حضورتان بر دیگران باقی می گذارید .

با آموختن حقایقی ساده درباره ی جذاب بودن و بکاربردن شیوه های مختلف و صحیح که در ادامه مطالب بعدی، خواهم گفت، می توانید وضعیت ارتباطی خود را با دیگران بهبود ببخشید و از آن کمال استفاده و لذت ببرید .

با به کارگیری این شیوه ها موفق تر می شوید، پول بیشتری بدست می آورید، سریع تر ترفیع شغلی می گیرید، در زمینه ی فروش کالای خود موفق تر عمل می کنید، در مذاکره های بیشتری موفق می شوید و در روابط تان نیز عملکردی متقاعد کننده تر و تأثیر گذارتر خواهید داشت .

ادامه دارد ...........

پایان بخش اول انسان دوست داشتنی .       

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی